söndagstankar.

jag är så jävla svag för filmer. förstår inte dom som säger "ae, tycker inte om att kolla på film".

har sett upp på bio idag med min lillebror (försenad födelsedagspresent). det var fan en av dom sorgligaste filmer jag har sett, och då menar jag inte en av dom sorgligaste tecknade filmerna utan en av dom sorgligaste någonsin. jag satt och tjöt som ett litet barn ca 5 gånger under filmen. jag grät till och med åt kortfilmen innan som inte hade med filmen att göra! stackars det svarta lilla molnet som trodde att hans pelikan-vän skulle svika honom och inte lämna ut hans farliga djur-bebisar till sina föräldrar :( fast han gjorde inte det sen..svek honom alltså. heh ..heh. okej, aa men det var sorgligt. och när man fick se farbror fredriksson och ellie växa upp och bli gamla och tillslut dog hon :( FYFAN, hade så ont i hjärtat och tårarna bara RANN! sad moment. OKEJ?
DEN VAR NÄSTAN SORGLIGARE ÄN MICKE OCH MOLLE!!

det jag egentligen skulle skriva i den här inlägget var att louise påminde mig i hennes blogg om att jag blev helt upphetsad i fredag när han ryska piloten (sasha, som spelades av johann urb) kom i bild. jag vände mig om till louise varje gång han syndes i bild och sa någonting halvt ohörbart på engelska ..med en stor brytning på ryska, jag vände mig iallafall om då ..(fyfan vilket o-organiserat inlägg) ..till louise och viska "så ..jävla ..sexig...!" varje gång. kommer knappt ihåg det för att jag var så upprörd av filmen.

men vad är det med snygga killar som bryter på ryska? jag tänder på det, är det bara jag?


sasha ..johann urb  ..sasha!


Kommentarer
Postat av: Fredriksson ftw!

Låter iofs ganska mobbat det där med ryska killar som bryter på ryska! dock gillade jag efternamnet på farbrorn:D

2009-12-20 @ 16:48:38
Postat av: Anonym

INGET ÄR SORGLIGARE ÄN MICKE & MOLLE

2009-12-20 @ 17:35:11
URL: http://EliinJoosefinee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0