Draft: Dec. 2, 2009

DON'T BRING FLOWERS AFTER I'M DEAD!! FÖR JAG ÄR SNART DEAD. JU!
hahaha spotify-reklamen med pontiak ..jag tänker på louise så fort jag hör den! och då längtar jag ännu mer till skolan. ni förstår inte hur bra louise är på att härma pontiak. hon borde få ett pris eller nått.
har sjukt tråkigt hemma, fast mår inget vidare idag så då är det lite lättare att bara sitta hemma. mår illa, antagligen för att jag har hostat massa inatt och säkert svalt blod och skit. hehe, fyfan vad vidrigt.

ska nog ta fram min fars gitarr och göra ett försök till att stämma den. sen ska jag kolla på en film som lörk tipsa mig om, med johnny depp. den verkar bra.

Fear and Loathing in Las Vegas


hej!

Kommentarer
Postat av: Louise

filmen är asfet.



haha,pontiak alltså. värsta tjatmoster, men fuck va tråkigt i skolan det är :| men vi syns förhoppningsvis nästa vecka.

2009-12-02 @ 15:35:21
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0