watch and learn.

okej, nu är jag är trött på alla DÅLIGA människor som försöker lista världens sexigaste män osv. jag utgår från att dom är dåliga människor eftersom listorna inte är som jag vill ha dom. så nu tänker jag lägga upp bilder på snygga män här i världen. ingen rangordning, bara ..snygga ..män på rad. jag kommer säkert glömma någon, isåfall ..skäll på mig!


mmmmmmm!!!!!! pharrell pharrell..


robert pattinson, ja tack!


god bless lupe fiasco.


nån random modell.


nån random kille ..fast han är bara snygg om man tänker bort hans handväska(!?) och stora tjejring.


jude law, inte helt fel va? ae.


my man travis.


george clooney ..vad är han? typ 60? men aa.


kid cudi eller Scott Ramon Seguro Mescudi som han egentligen heter.



ja? vad ska jag säga, ae finns inget att säga.

hej!

Kommentarer
Postat av: Louise

jaadå en hel del snygga. hatar också listorna, totalt värdelösa. Dom glömde Johnny Depp en gång. Då dissa jag den förbannade listan.

men du har också glömt han Linn, fy :(

2009-08-11 @ 16:38:12
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Alicia

Gillar alla förutom raparna, bra smak Linnie. DOCK glömde du Sawyer!!!!! :O

2009-08-11 @ 17:43:26
URL: http://savanni.devote.se
Postat av: Linn

jag tänkte faktiskt ta med johhny depp ..borde lägga till honom nu i efterhand faktiskt :(



sawyer :D haha!

2009-08-12 @ 12:48:05
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0