VM i friidrott.

det verkar som hela sverige har missat att det är friidrotts vm? känns som att det bara är jag som sitter och glor? iallafall så är det världens bästa tidsfördriv måste jag säga. längtar tills ikväll när det är kvartsfinalerna i 100 meter män. det är så jävla kul att se tyson gay och usain bolt leka. usain är fan helt jävla sick. han typ joggar lite lätt medans dom andra tar i som fan. och tyson är ju bara ..bäst. wäwäwä, ska bli sjukt spännande att se finalen ..men det känns som att usain är lite överlägsnare.

måste fan hylla chris martin igen också. gad :( dom spelar ju i stockholm i helgen ..eller nästa helg om jag inte minns fel. det var typ slutsålt i januari.. hehe. hoppas det kommer en till chans att se dom iallafall, för det är ett måste under mitt liv. ska nog göra en måste-göra-under-mitt-liv-som-människa-lista. bra att ha.


usain bolt.

nu ska jag äta och sen åka ut till min ponny som har något konstigt som vill ut i hennes ben.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0