puss söndag.

tröttttttttttttttttttt. borde sova innan jag blir så trött så att jag inte känner att jag är trött längre. åkte in till stan och åt fet mat med josse förut, det var nice. catch up liksom. imorrn ska jag packa, motionera min häst och ta en liten catch up med celia också troligtvis. ska bli nice att åka bort några dagar nu. men när jag kommer tillbaka är det fan bara typ en vecka kvar till skolan. så jävla deprimerande. jag har fan slöat bort hela jävla sommarlovet, jag har inte ens festat ..en enda gång. typ ..en gång kanske. så jävla dåligt av mig.

godnatt.

en bild ..på mig ..från kryssningen. lazy eye.

Kommentarer
Postat av: Louise

søtmajja :)

2009-08-06 @ 00:02:24
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0