lördag kväll.

okej, jag skäms. jag tycker om en av tokio hotels låtar.. monsoon heter den. den är bra :(   DAMN YOU GUITAR HERO!

skulle ju åkt tillbaka till linköping idag ju, men det blev inte så. min hals är fucking svullen och jag vet hur jävla äckligt dåligt jag kommer må när jag ska gå upp halv fem imorrn ..så nae. ska koncentrera mig på att få mina halsmandlar bortopererade nu. resten av det här året kommer alltså fortsätta ägnas åt olika jävla provtagningar som jag redan har tagit tre gånger osv.  jävla skit, vill bara vara frisk och kunna göra allt jag vill göra! inte vara en klagande och klen jävla jobbig tjej som inte kan göra fucking nånting. BAJS :) 

så nu har jag klagat färdigt. fint väder har vi iallafall :) imorrn ska jag ägna dagen till att sola, fast måste åka ut till tosca rätt tidigt och kolla hennes ben som var jätte svullet idag ..skumt :( intebraaa.  nu blir det grillat och ska kolla på the hangover med min familj som inte har sett den hihi. mysigt då.

hej!


Kommentarer
Postat av: Alicia

AMEN HALLÅ, jag gillar också bara Monsoon av deras! och den gillar jag skitmycket! värsta vad du och jag har samma smak nudå helt plötsligt :P

2009-08-11 @ 17:44:18
URL: http://savanni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0