äckliga måndag.

min ipod är så jävla gone. får väl skylla mig själv som lämna i jackan medans jag red. men vafan, man tror ju att man litar på folk i stallet? ;o  jag kan ju bara inte förstå hur man kan ta andras saker utan att få världens jävla ångest och vilja dö typ :|  mygod. nu blev jag lite deprimerad. hur fan ska jag klara av första skoldagen utan musik? :| kommer vara helt jävla down. ush. har inte råd att köpa ny nu heller ju, måste spara pengar till london.

jag vill inte gå till skolan imorrn, vill verkligen inte.

nu ska jag kolla på oc och dö. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det behöver ju inte vara någon från stallet? -_- Det är ju hur lätt som helst för någon utifrån att gå in och ta den? Tycker att de flesta är för snabba med att anklaga barnen i stallet, man vet inte.

2009-08-17 @ 18:13:18
Postat av: Linn

jag vet ju att inga av barnen jag känner till skulle ta nånting ..men dom där barnen som bara är där nåra dagar i veckan ..dom är lite mysko. men jag hitta den nu, så som tur var så var det inte nån som hade snott den (;

2009-08-17 @ 19:31:23
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0