trött onsdag.

sitter i skolan och ..seriöst somnar när som helst. idag har det verkligen varit pang på nästa projekt direkt. känns jobbigt, men vi i NV har så mycket mer tid än dom andra, så det känns bra. känns som att det kommer bli roligt det här året ..med svåra kurser men ändå roligt. det är ju nått fel på oss ..jag och tilda blev helt exalterade förut när vi pratade om projekten osv. hehe.

får se om det blir stan ikväll ..kolla på fyrverkerierna och komma ut bland folk. men det är ju 100'ande avsnittet av sytycd ikväll. hmm. plus att det är ju rix fm imorrn ..och det kanske man bör gå på? jag vet inte. blä, orkar inte bry mig egentligen. är trötttttt............ vill bara till stallet nu, fixa tosca ..helst upptäcka att hennes ben är bra och hon är ohalt. ska nog plugga lite när jag kommer hem också. duktig är jag då. men jag har förutspått att om man gör mycket den här, och nästa vecka så kommer vi NV-människor inte ha speciellt mycket att göra vecka 36 när alla andra är på APU. och då blir man väl ledig? förhoppningsvis.

hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

stackars mig som inte går nv. :(

2009-08-19 @ 14:24:40
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0