torsdag ..en grön dag.

jag sa till min mamma att göra bullar för att hon var dum mot mig förut ..och nu gör hon det! hon lydde mig för första gången. mmmmmmmm längtar efter bullar. ikväll ska jag titta sönder på OC och äta bullar ..och chips ..fast inte samtidigt för det skulle vara jätte äckligt. jag har gjort mig förtjänt av lite svull faktiskt. åkte moppe i spöregn från tosca förut och in till nfk och red. colorado var duktig, men jag var inte så duktig sen och han blev nog trött. ska bli kul att hoppa på gräset imorrn iallafall hihihih. fast orkar inte brodda ..ush.

tråkigt inlägg jag vet. stab me.
fan vad fult det såg ut ..stab me. men aa that's it.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0