torsdag.

TRÖTT!!!!!!!!!!!! nyss var jag trött på att sova, men nu känns det som att jag skulle kunna sova i flera dygn! vi sluta typ en timme tidigare idag ..bara sådär. så då han jag ju träna idag ..med nöd och näppe. jag typ stormade in på nfk tio över tre ..slängde på sadeln osv. jag och colorado var osams ..han var stel och trälig och jag red så jävla dåligt i början. ush. men får panik när det inte går bra. men i slutet när vi travade av så lossnade han verkligen. kan ju dock inte ställa en cm till höger. det var ju var bättre nyss, men har ju inte ridit på en vecka typ. ska hoppa imorrn iallafall, wää. får se om det känns bra, då SKA jag vara med på hemmatävlingen.

oj, tråkig text. måste bara ..skriva adsfksjfnaskjdf. hehe.
ska åka till stan ..om typ nåra timmar eller nått. blir nog fika och fyrverkerierna.
nu ska jag ta en ipren och typ ..försöka komma upp ur min magkatarr-trötthets-koma.

puss!

ajajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0