söndag.

okejjjjjjjj. har inga bilder från idag ..trist. men colorado skötte sig som fan. 0 fel och 47 stilpoäng ..delad andra plats i LD :) han var så duktig så.

nu är jag helt jävla sjukt trött och sjuk och hostig och aa. ska krypa ner till en film och somna. skola imorrn, kemi och lite sånt. måste fan plugga som en jude den här veckan ..trodde det skulle bli soft. men nae, vill inte hamna efter :| måste plugga måste plugga. och helgen nästa vecka blir tidiga mornar båda dagarna också.

OCH AA VET NI ELLER. nån snodde min kavaj och hjälm i stallet idag, kul kul. nejjjjjjjjjjjj. om den inte kommer fram om en vecka eller nått, måste jag köpa ny hjälm. tänkte ju ändå göra det efter london typ ..men har inte pengar nu egentligen. ville ju köpa en whitaker hjälm ju, men det har jag fan inte råd med nu, så kanske blir en billigare variant..

nu blev jag depp, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0