skol-tisdag.

back to ..reality. det är verkligen så. nu har man gått runt i tre månader och trott att man kan slöa bort hela sitt liv. ska nog bli lite skönt på nått sätt ändå, få tillbaka rutinerna osv. inte gå omkring i en typ ..tidlös koma hela tiden :|
vad i helvete ska jag ha på mig då? ae jag venne, nått som tiden får avgöra ..lär väl typ slänga på mig kläder i panik fem minuter innan bussen går. ovanligt hehe.  wäwäwääwwä ..okej jag får magkatarr av att bara tänka på skolan just nu faktiskt. ush. måste till doktorn, fixa min hals ..sen måste jag ta tag i magkatarren. USH!!!!!!!!

så, nu måste jag hinna se ett oc avsnitt innan jag gör iordning mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0