onsdag ..sex dagar kvar.

okej, det är min sista lediga onsdag. vad gör jag? vaknar vid halv elva ..duschar. kollar på tv, spelar guitar hero. sitter här gör jag nu. wääääääh pappa kan inte skjutsa ut mig till tosca och jag måste verkligen dit och kolla hennes ben. så jag få puttra ut på moppen ..kul. nae. men snart snart snart så kan jag åka bil. om sex månader ja. skönt ska det bli då. fyfan så jävla soft, då kan man åka vart man vill :| bara dra liksom. NICE!

när jag kommer hem tänker jag baka kladdkaka och kolla på oc. ikväll blir det fika med cellan va. men ska nog föreslå en hemmakväll istället ..jag är tlött tjej idag.  fast ioförsig borde jag börja vänja mig vid civilisationen eftersom det bara är en vecka kvar till skolan..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0