lördag.

wäää har verkligen inte hunnit skriva nått. kom hem vid typ halv nio från nfk igår sen somna jag framför tvn i vardagsrummet vid tio typ haha. nu kom jag hem för typ en halvtimme sen. har ätit god mat osv. måste duscha, sen ska jag kolla på film och sova. och imorrn blir det extra tidigt. sekretariatet halva dagen imorrn på hoppningen. sen är ju resten av dagen fylld med utställningar. hejja lilja! emma kanske skulle komma en stund också, wiie. as länge sen jag träffa henne ju :(    på kvällen blir det fika med josse, trevligt :)

kanske borde lägga upp lite bilder från kryssningen? är det värt att göra det? jag vet inte, vill ni det? VA!? isåfall gör jag det, om nån vill det? nahe okej, ingen ville. då gör jag inte det heheh.

puss :)

Kommentarer
Postat av: Emma

we want pictures! :)

2009-08-02 @ 22:07:09
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0