hemmmmmmmmmmmmma.

hemma! eller jag har inte ens skrivit här att jag har åkt tror jag. men nu är jag iallafall feddttt trött efter fyra dagars träningsläger (känns som att man har varit borta minst en vecka med all träningsverk). känns lite trist att vara hemma i civilisationen faktiskt. har varit sjuuuuuuuukt jävla varmt att rida och överhuvudtaget. har aldrig varit så äcklig som jag har varit dom här dagarna. mmmh, det är alltid lika trevligt helt enkelt. med jossan, mickis, snorungarna ebba och emma, alla tanter osv. hihi.

råkade lova jennifer och jossan att jag skulle följa med jennifer på fälttävlan på söndag. gör det för jossans skull hehe. vi ska gå upp halv fem, kul. kommer ju vara jätte pigg. så jag åker dit imorrn kväll igen då. känns som om jag bor där nu förtiden.

ae lite bilder från lägret bara.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0