fredag, underbara fredag....

trött, sjuk och på sånt jävla dåligt humör. gick tydligen bra att rida enligt jennifer ..jag tycker att jag inte kan rida längre. är verkligen nere i den värsta svackan ever :(   tur att det är hoppning på söndag ..dom enda gångerna jag rider bra är på hinder när jag inte sitter och styr. så det ska gå bra. var duktig och ryckte colorados man idag också, gick halvbra ..mina händer är helt skinnflådda och mina armar är helt slut. suck. är helt depp. det blev inte bra :(  och imorrn kommer jag få stå i flera timmar och rycka mer man och bada och ..ush. och så måste jag till tosca också och då kommer jag bli mer depp för det enda jag tänker på är att hon kommer lämna mig nån dag. jävla bajs.

DEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.
godnatt snart. jag har feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0