valborg.

wääwäää, hemma från stallet nu. gick upp tidigt imorse, jag och jennfer hade värsta härliga ridturen och galoppera över fälten och hej och hå, det brukar ju inte hända att båda två sitter på vuxna hästar ..eller ah halvvuxna. virus var så duktig, och var så glad :)  sen in till nfk och löshoppa cameron och filip, dom var duktiga båda två. sen red jag med hästgymnasiet gruppen som är på nfk på torsdagar, i skogen. eva och qula behövde lite stöd av mig och classic. sen extraträna på colorado, det gick helt okej faktiskt ..as fin i galoppen stundtals! ..svårt att hitta dit bara.

känner att jag borde kasnke duscha och så? hehe. he. ikväll blir det chiiiiiiiiiill hos gurra. nice nice nice. skönt att kunna sova ut imorrn för en gångs skull och inte behöva tänka på att gå och lägga sig tidigt :) 

HA EN BRA KVÄLL VA! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0