vad var det jag sa?

..vill jag säga, men det gör jag inte.   nog om det.

chillat hos cellan ikväll då. innan det åt jag med familjen hos nåra. sushi till förrätt ..kan vara gott om man får ta små bitar. men nae jag var ju tvungen att stoppa in hela i munnen på en gång och höll på att kräkas, men lyckades dock hålla minen och svälja den hel typ.  gaaad.

jag har blivit en sån jävla tönt, helt sjukt. har blivit så jävla mörkrädd så jag var tvungen att ringa min MAMMA när jag var påväg hem från celia för att jag tror att nån crazy snubbe ska dra tag i benen på mig typ. men det är läskigt när det här HELT jävla dött, inte en människa nånstans ..DÅ är det läskigt. det är en helt annan sak om det är folk ute, spelar ingen roll om det är skumt folk eller snällt folk. då är det inte lika läskigt.

fyfan vilket onödigt jävla fittinlägg asså.    jobba imorrn ju, så borde sova. ska sätta på scrubs och sova sönder nu. familjen har inte kommit hem än, det är lite läskigt eftersom det är typ två gånger om året jag är ensam hemma..

hej!

Kommentarer
Postat av: björk

du är ett onödigt fittinlägg. :)

2009-04-21 @ 12:45:00
URL: http://ceelia.blogg.se/
Postat av: Linn

ASSÅ CELIA, DU ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG. JAG VET ATT DU VILL VARA MIN POJKVÄN MED NEJ TACK!!!

2009-04-21 @ 16:16:19
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0