VÅÅÅR!!!!!!!!!!!!

FINT VÄDER!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)     kom precis hem från tosca, kul att rida i sol för en gångs skull!

idag/imorrn blir det ingen praktik, min hals är fuckad så jag vill inte jobba järnet imorrn för då kommer jag lätt bli sjuk igen och det vill jag iiiiiiinte. för på söndag är det tävling och då ska det gå sjukt bra förhoppningsvis! (y)  

idag öppnade halvars, självklart var man där med mina trogna klasskamrater med solglasögonen i högsta hugg! fast emma bara skrattar åt mig och mina solglasögon? :(   förklara dig! 


dusch nu, mat sen, bästa grey's anatomy senare!

puss.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag skrattar inte?? jhag tycker ju dom är ascoola:D

2009-04-03 @ 10:34:01
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0