tävling va.

tävling i finspång idag då ..div 3 omg 2. gick upp fem imorse. började med att colorado bestämde sig för att inte gå in i transporten ..han brukar alltid springa in typ. men nae idag stog han på bakbenen och krångla, puckoponny. han var fin på framridningen, sen när vi kom in i ridhuset dog han bokstavligt talat. var som att rida på en död häst typ :)  jag sänkte mina poäng från förra gången, från 65% till 62%. men gick as bra för dom andra så vi låg iallafall på fjärde plats när vi åkte därifrån, resultaten har inte kommit upp än så vi får se. sen krångla colorado ännu mer när vi skulle hem.

från nfk till tosca direkt och fixa allt snabbt. sen till farmor och farfar och åt kinamat ..chilla lite där. in till nfk igen och hjälpte till på löshoppningen. lilla lordi var med i ridhuset för första gången och fick springa med filip och skutta lite ..duktig häst! och nu sitter jag här, är helt sluuuuuut va. helvete vad trött jag är. kan inte typ luta mig på ryggstödet för då typ somnar jag, asjdnasjfsf. :|        nu får ni lite urtråkiga bilder. enjoy.

  

lordi får vara med på en bild bara för att han är så söt.
ett år sen, precis när han hade kommit till jennifer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0