pussipussi.

mys igår kväll var det hihi. sen gick jag och hälsa på celia och co ett tag, mys där med.

idag var vi med treåringarna till vreta och löshoppa. dom var duktiga, speciellt filip som var en vuxen häst typ :) sen åt vi lite glass och lite food och sådär. sen hem och jag slappade hela eftermiddagen ..as skönt. såg klart australia. SJUKT BRA FILM!  wöwöwöw typ bästa filmen va!

nu är jag lite barnvakt sådär. min bror fick ett cpryck nyss och tjöt och skrek för att han inte fick sova hos johannes. men jag  var sådär mogen och bara: "kalle, du måste ta ett nej nu ..blablabla".  vuxet av mig va? JA!

nu ska jag få lite mer vuxenpoäng och laga mat till mig och min bror. sen kommer celia hit och chillar gärnet med chips och film och skitsnack som fan kan jag lova ;o



kramis.
 
celia bossar över amine.

jag bossar över amine.


slut. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0