why can't we just rewind?

HATARHATARHATARHATAR ATT SOVA SJÄLV I MITT HUS VA. KOM OCH RÄDDA MIG VA ..va ..va?  mina parents kommer väl droppa in snart hoppas jag. ingen mening med att sova nu, för dom kommer ringa för att jag har låst dörren.

..nu ringde min mamma precis, helt störd i huvudet är hon när hon är full. GAAAAAAAAH. ska skälla på henne när hon kommer hem.   känns typ som att jag är hennes mamma ibland. jag kommer fan aldrig hem as packad och bah wöööhhhh. typ.

imorrn ska jag till åtvidaberg och hejja på jossan, korven, bella, jennifer och annica va! nice nice, ska skaffa mig en riktig bonnbränna också.  mysigt :)

bästa låten med bästa artisten va.



puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0