today.

ey ey ey garva så jag tjöt nyss. min pappa ville lägga "hihi" i alfapetet. jag är trött, jag vann inte.

men iallafall idag, mamma och rowen tävla på srs, div 3 omg 1. han skötte sig och var lydig. fick lite halvdåliga poäng faktiskt, tyckte hon dömde ner lite. men mor min ska verkligen vara nöjd! robban var nöjd iallafall :)  laget kom femma av åtta lag, inte helt sämst iallafall!

sen ut till tosca med mcdonalds, höhö gott. red en sväng i skogen, hon var puckad. skrittar typ bara nu tills hennes knä känns bra igen, så hon var pigg som fan och låg på. dumma sig gjorde hon också, skulle gå hem nåra gånger och höll på. hihi bästa hästen är hon. 

tosca har varit duktig och tagit död på den stora mamma-råttan. den låg mosad i hennes box, mysigt va? tre decimeter med svansen om inte lite större asså. USH! 

 


sötisråttan asså. mmmh.


ska jobba imorrn, orka? nae. klubbtävling är det på nfk också, extra jobbigt.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0