taggatagga.

är verkligen HELT trött! befann mig på nfk halv tio imorse, fixa dom där JÄVLA dressyrstaketen ..dom är fan onda :(  vi blev värsta sena med programträningen. colorado var finfin på framridningen faktiskt sen när jag släppte spöt och gick in på banan till madde så dog han ju som vanligt. när jag red igenom LC:1 höll jag nästan på att börja tjuta. han är så dum, han är faktiskt det. om jag slutar sitta och hugga in sporrarna så stannar den dumma ponnyn faktiskt :s. wäääöh, men madde gör mig alltid positiv iallafall, för jag vet att jag blir jävligt negativ men det går inte att låta bli. LB:1 gick mkt bättre, men det programmet är mkt bättre för honom, för allt flyter på mer liksom. och han var riktigt fin stundtals. men den nya taktiken är att ta värsta stödet och rida framåt som en idiot. aja, det är väl bara att tagga tills imorrn när det är lokal dressyr på nfk. det SKA gå bra, jag måste intala mig själv det. jag skiter i vilken placering jag kommer på och vilka poäng, jag vill bara känna känslan att man bara kan sitta där nångång i programmet ..att han bjuder till LITE själv åtminstone. för det går ju faktiskt inte att få nåra bra poäng med en häst som gör allting för att göra tvärtemot vad man själv vill :)   men det är bara att kämpa på, man lär sig ju att rida ordentligt på en häst som man inte får nått gratis på :)

oj, vad långt det blev. tråkigt för er att läsa, men jag måste skriva av mig höhö.

sen iallafall så hann jag inte bada colorado och fick lite panik men bästa hanna boström och barnen i stallet var snällast i hela världen och bada honom, och det är ju faktiskt inte så himla lätt!   tacktacktack!!

påskmiddag hos farmor med kusinerna osv. ut till tosca, red ut i naturreservatet med veronica. as skönt väder, och så himla skönt att bara sitta barbacka och rida oseriöst på min bästa ponny. tyckte faktiskt att hon kändes fräschare i bakbenen idag! travade lite, och i början var hon sådär konstig, men sen syndes ingenting. skumt.

kom hem vid fem typ. nu har jag varit ute och gått med alicia i 1½ timme typ :)  vi gick förbi celia också, som kom hem precis innan vi kom dit typ. bra att hon är hemma!


jag är fan taggad inför imorrn, även fast jag kommer komma sist



en ren colorado, ingen vanlig syn inte.

ska nog ta och äta lite nu, och sen kolla på en film och äta lite påskgodis kanske?

puss.

Kommentarer
Postat av: Caroline

nemen o:O han är vit och svart alltså:P aldrig sett honom vit ordenkligt tror jaXD

2009-04-12 @ 20:55:03
URL: http://metrobloggen.se/cgunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0