bästabästabästatosca.

är TRÖTTTTTTTT. varit på tömkörningskurs på contessa hela dagen. föreläsning med anders eriksson hela förmiddagen i ett svin kallt ridhus (blev dock varmare med tiden). sen tömkörde han en häst och lite sådär, duktig var han! hem till stan igen, och till nfk. jag hade verkligen bestämt mig för att INTE hjälpa till för en gångs skull, men såklart så stod jag där med jennifers treåriga filip ute på stallplan och höll på att avlida. han och jag är inte bästa vänner precis :( trodde jag skulle dö lite ett tag, stog på bakbenen gjorde han och vi vart jätte osams när han bara går rakt på mig. ännu värre blev det när vi kom in i ridhuset och jennifer skulle träna och springa med cameron ..för filip VILLE JU OCKSÅ SPRINGA! skrek han typ. ush och fy, men han blir väl bättre med åren. han är ändå så mkt bättre än virus (bror) i flera situationer redan, och virus är liksom fem iår.

tillslut fick jag ge bort honom till jennifer iallafall.. och så stog jag ju där i ridhuset med en pisk helt plötsligt ändå ..i två timmar. jag är sämst på att säga nej. men klart, om jag ändå ska vara där och titta kan man väl ändå stå därinne antar jag. sen ut till tosca osh släppa in hästarna ..tänkte tömköra en sväng men det blev lite sent så ah. mamma hade ju redan varit där och mockat och fixat allt imorse för hovslagarn var ute och fixa till toscas sko som hon hade vrängt till på nått konstigt sätt.

jag är så jävla mätt. bara så ni vet. och jag har lust att bara lägga in nån random bild men jag vet inte vilken. jag ska rota lite och hitta nån random bara.    hej!


precis när vi hade köpt tosca. jag hinner knappt med för att hon har så bråttom ner till hagen hihi.
blir så ledsen när jag tänker på allt, vill bara att hon ska bli fräsch :(    känns så jobbigt att bara kunna skritta, men jag vet inte om jag ställer för höga krav? hon är ju ändå 22 snart ..men hon är ju tosca. det här påminner mig bara om att hon inte kommer finnas i all evighet. hon är ju gammal. men när vi kommer behöva ta bort henne kommer jag cry my eyes out hur länge som helst ..det finns inte. ush nu blir jag jätte ledsen av att tänka på det. fy, kommer dö då ju.   :( :( :( :( :( :(

Kommentarer
Postat av: ..............J.........

hahahahhahahaaa.. snyggiis skorna! :')

2009-04-20 @ 17:53:14
Postat av: Linn

snyggare än dig iallafall ..JOSEFINE!!

2009-04-20 @ 18:05:58
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0