smiley faces.

ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT TRÖTTTTTTTTTT ..ovanligt? nä, egentligen inte.

sovit typ 4½ timme idag, mådde as dåligt imorse när jag gick upp (mår as dåligt när jag har sovit för lite). iallafall ..var med div 3 häst hoppnings-laget och slava lite åt bitcharna. alla var så sjukt duktiga och laget hamnade på en tredje placering :)  (om det inte vore för den där jävla ungen som kratta bakom hindret typ två galoppsprång innan bella skulle hoppa, skulle dom kommit tvåa iallafall). men eyyyyyyyyyyyy bästa va. 

nu har jag myst hela kvällen, mmmmmmmmmmmmm pusspusspuss va.  borde sova nu så jag inte är helt jävla död imorrn. hoho.

mm bästa du.


lite pics på the girls från idag.

   
  + att anton skulle vara med på prisutdelningen men han hann aldrig.




GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0