turtur.

oooooooooooooooooh min vanliga tur. tänkte för nåra dagar sen att på måndag ska jag åka och titta på när jennifer och dom rider för carro men så har jag ju bestämt att farfar ska komma och hämta mig vid halv tre och stjutsa ut mig till tosca. skulle varit soft att sitta där i solen med kele liksom woooöööh!    blir att sitta i solen ute på ravnäs själv istället. hoppas veronica är där, men det lär hon väl inte vara eftersom hon jobbar. bläö.

i'm very tired asså. imorrn är det fest med hg, eller ah typ grillning och lite sånt socialt. hoppas att emma och louise vill hänga med dit, annars skiter jag nog i det.

nä nu måste jag ta mig i kragen och äta lite mat. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0