tisdag 16:27 heheh.

kom hem nyss från praktiken. skönt att inte ha tosca idag, jag är trött. fast jag fick ju lite sovmorgon idag till sju iaf! både virus och wendy var extra pigga och glada och lite jobbiga (mest virus då) idag. dom hade väl inte gått sen i lördags tror jag. red wizard inne på nfk sen också, han var duktig idag! han våga gå intill väggarnai båda varven, men såklart så skvätte det upp lite torv på väggen så han kasta sig åt sidan med dramatik och jag satt löst kan jag lova, hehe. sen vågade han inte gå på spåret mer :) töntponny!! men han var jätte fiiiiiiiin idag. 

borde pluggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fyfan jag orkar inte :(  har fullt upp som fan i helgen ..för jag kan inte säga nej. jennifer ville att jag skulle följa med till vreta och löshoppa filip och cameron inför treårs. hon ville att jag skulle sova där hela helgen så jag kan hjälpa henne på söndagsmorgonen till åtvidaberg också. har ju lovat att följa med korven och jag vill sova i min egen säng faktiskt ..och jag ska vara barnvakt på lördag också. lyckades övertala mamma att stjutsa mig till vreta på lördag förmiddag så jag slipper sova där på fredag. så jag kan träffa micke på kvällen, typ ända dagen nån av oss kan klämma in det liksom.

nääääää, måste hoppa in i duschen nu. sen ska jag nog äta lite nudlar och sätta mig framför tv'n och slappa. borde plugga till mediaprovet imorrn, men jag vet ju inte äns vad det är jag ska göra? jävla jonas ;@


hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0