tävling.

shit, har inte skrivit sen i söndags. HERREGUD HEHEHE.

iallafall.. söndags:

lokal ponnydressyr på NFK med colorado.

LC:1:  han var jätte fin på framridningen, gick fram och liksom aaaaaah. jossan och emma peppa upp oss liksom. smisk fick han lite också. kom in på banan och han total dog verkligen. jag trodde seriöst att jag inte skulle kunna genomföra hela programmet. jag höll verkligen på att dö för att det var så otroligt jävla jobbigt. när jag red upp sista gången och gjorde halt så kunde jag fan inte hålla tillbaka tårarna. inte för att jag var LEDSEN, utan för att jag var så jävla TRÖTT. fyhelvete asså, det var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. men, han var ändå ganska stadig hela programmet ..gjorde det han skulle men utan ..nån inlevelse eller engagemang alls haha. blev helt förvånad när jag fick 59,63% och kom trea och fick rosett och plakett hihi. kändes inte som att vi förtjänade det. men det var ju ..bra :)

LB:1: det flöt på mkt bättre, men formen blev lite sämre. men jag var verkligen nöjd :)  62,41% och fjärde placerad, fick en till rosett och plakett hihi. fick fina kommentarer och TRE åttor i protokollet. det var kul! men marie carlgren avgudar ju tydligen colorado också hehe.

sååå. värsta nöjd med dagen ändå. sen ut till tosca och fixa allt. 
efter det ut till jennifer och sov och nu har jag haft praktik hela dagen. wöwöwö jobbigt, var HELT slut imorse även fast jag typ somna som en stock vid tio :|  ridit tre hästar och hållt på och wäh ..är jätte trött verkligen.

lägger in lite bilder från tävlingen igår i nästa inlägg. har typ hundra ..jobbigt att sortera.

dusch nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0