sooool.

kom hem från stallet precis. helt trött av all sol idag :|   det har ändå varit soft idag, jag och emma var hurtiga imorse och mocka fort. sen hade vi inget att göra typ hela eftermiddagen, skönt.  min mamma tjatar på mig att jag ska tvätta händerna för att jag är så skitig. ska faktiskt hoppa in i duschen nu.

imorrn blir det stallet vid halv tio och bygga dressyrstaketen, det är nog det jobbigaste och mest frustrerande som finns att göra. sen programträning för madde inför måndag. jag är typ ..inte laddad. så många fina hästar som ska vara med, så jag och gamla colorado har knappast nån chans ..speciellt inte när han vill lägga sig ner och dö av slöhet när man går in på banan :/ 

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0