som vanligt.

kom precis hem från stallet. är värsta trött :(    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! tosca är ju typ ofräsch, eller jag vet inte, ibland är hon det, ibland inte. fyfan jag orkar inte med det här. blir så ledsen av att bara titta på henne.  as jobbigt. hhhhhhhhhhhhh igen.

känns som att mina dagar är fyllda till max, men ändå är det jobbigt att ta sig igenom en dag med alla jävla tankar. en dag känns som ett helt liv fan.  tur att emma och louise finns i skolan om dagarna och kan lyssna på allt onödigt trams jag har att säga.

måste väl hoppa in i duschen och äta och ah. ikväll är det grey's anatomy. idag är det ingen bra dag för det programmet egentligen. men det är alltid bra.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0