skola

sitter i skolan och pluggar ...inte pluggar.  booorde börja på min bokredovisning, så jag har den klar ..men jag orkar inte. fick reda på att jag inte fick godkänt på den där jävla mediadelen på senaste provet IGEN. blöblö, palla göra om-omprov.

idag känner jag inget sug efter godis, det är rätt coolt. ska nog gå ner till hemköp och shoppa ett äpple ..ett grönt. bara så ni vet. MINA JÄVLA TRÖJOR HAR INTE KOMMIT ÄN!? vad är det här? ska nog ta och skicka ett litet mejl till dom där jävlarna. jag vill ju ha mina tröjor ju, dom är snygga. give meeeeeeeee, wääääh!!!

louise sitter här bredvid mig också, hon var duktig och kom nästan i tid, hon borde ha nåra pris för det faktiskt. även fast hon gav mig värsta mördarblicken när jag sa att hon var duktig för att hon nästan kom i tid.

nu cirkulerar cissi genom rummet, måste stänga av det här waaaaah.

Kommentarer
Postat av: emma

Louise vad muy duktig!! :D

2009-04-17 @ 10:26:03
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, mördarblick, det är omedvetet jag ger dom, så ta inte personligt, haha.

2009-04-17 @ 10:51:34
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0