making a big deal out of this.

fick ett litet break down nyss. pallar inte när pappa ska börja tjata om skolan. nu har han inte gjort det på ett tag, utan bara frågat lite försiktigt om saker. då har det gått BRA, jag sköter mig ju!? men när han börjar tjata om allt, då får jag fan panikångest ..för han sänker ner mitt självförtroende till botten. för på honom låter det som att jag ALDRIG kommer klara matten, jag kommer inte hinna, jag kommer aldrig få en utbildning, hela mitt liv blir förstört om jag får g på det här provet osv.    PALLA!!!!!!!!!!!!!

nu äre house, bästbästbästbästbäst!!!!!


puss.

Kommentarer
Postat av: alexander.

tänkte bara höja ditt självförtroende genom att säga att jag har fått mvg på mina senaste två matteprov. :)

2009-04-21 @ 21:40:04
Postat av: Linn

hate u.

2009-04-21 @ 21:56:31
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0