ljuva sextiotalet.

lust att skriva nått meningsfullt men har verkligen ingenting meningsfullt att skriva om. shit vad jag är o-meningsfull. så jag skriver nått helt ointressant istället.

idag hann jag gå på stan i en kvart. jag köpte ett par ljusa jeanslegging från gina ..upptäckte dock när jag kom hem att jag hade köpt xxs ..lite litet kanske, men om jag verkligen pressar så kommer jag i dom och dom töjer väl sig antar jag. FÖRESTEN så träffade jag ronja på stan idag, wooo lite länge sen man såg henne va!

ska nog skicka efter t-shirt 2 och 3 (tidigare inlägg) ..snyggaaaaaaaaa är dom.  måste köpa ett par skor, eller två par. vill ha ett par låga vita converse och ett par gladiatorsandaler. och så måste jag ha ett par glasögon ..funderar på om jag ska ha vanligt glas, eller lika gärna gå och testa ögonen igen och få bra glas, eller vad man nu säger ..(har ju glasögon egentligen faktiskt). hm.

ibland känns det som att jag är född på fel tid. borde nog varit född för typ ..60 år sen. på femtiotalet. uppleva sextiotalet och sjuttiotalet med flower power och sånt. all bra musik gjordes ju då!  finns det nått band nu som kan toppa beatles? hysteriken kring dom och allting ..nae. nu är allting likadant (nästan). låter som om jag typ hatar dagens musik, vilket jag inte gör. men förr i tiden var det mer ..känsla. liksom

shit, nu är jag djup känner jag. kändes som om jag fick med nått meningfullt ..för mig iaf.



nu blir det cocilliana, scrubs och sömn. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

du borde nog vara född då, för du är ju som dom? fast mindre rynkig såklart ;D

2009-04-04 @ 18:07:36
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0