lite taggad ..inför ett skolarbete? shit man.

sitter i skolan, bra av mig. var här vi halv nio, och jag börjar inte förens tjugo i tio egentligen. men måste förbereda mig för det där jävla talet och seminariumet.  asså talet känns väl ändå okej, för om jag typ får hjärnstopp kan jag ju alltid läsa innantill. men seminariumet ..kan typ ingenting förutom att jag vet att USA inte har någon allmän sjukvårdförsäkring och att det är 45 miljoner människor som inte har nån sjukförsäkring.

..därför vädjar jag till er att hjälpa oss komma på en gemensam lösning, hur ska vi försörja USA med el, värme m.m. utan att förstöra miljön mer än vad vi redan ....har ....gjort.......?  hhhhh (= ledsen suck som betyder att världen kommer gå under om vi inte gör nånting = mvg)    grym avslutning på mitt tal wööööh.

jag är värsta nervööööööös ..töntigt!    efter det här har jag bara lite datakunskap till tjugo över elva, om vi blir klara innan det. sen tänker jag äta lunch och sen har jag håltimma i 2½ timme egentligen, men nae jag tänker inte gå på matte lektionen vid två sen. så jag tänker gå på stan lite hihi. och sen åka ut till min häst med mooor.


nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0