kill me!

min katt är så jävla jobbig. jag spelade till och med in så jag skulle lägga in på facebook så alla skulle få se hur jobbig han är. han kommer in i mitt rum varje kvart och sätter sig framför mig och säger: mjau ..mjau ..mjau..mjau. hela tiden :(  och jag typ kollar på honom och skriker: VAD FAN VILL DU MIG!??!!??! :'(   men det hjälper inte. men jag undrar så jävla mkt vad FAN han vill? :(  börjar undra om han har ont nånstans? jag undrar om han går runt och mjauar sådär när han är ensam hemma också. sigge ligger ju och sover hela dagen, och det är ju normalt. men sudden sover ju ALDRIG. han bara gör livet surt för alla. GAAAD :(   

okej, känns som att det där vart jätte ointressant och allt, men OH. ush. det jag skulle komma fram till var att det inte funkar att ladda upp videoklippet på facebook, så nu är jag sur.

och nu ska jag äta pyttipanna och stekta ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0