i'm at a place called vertigo.

har en ovana att vakna tidigt dom gångerna jag kan sova länge. var väl uppe vid åtta idag, haha :(  softat rostat bröd med marmelad och miami ink. väntar på att mor ska komma hem så vi kan åka ut till tosca, hon kändes inte helt fräsch igår :(   ..inte kul fan om hon ska bli halt igen. men ska skritta lite idag iaf, det behöver hon. ser väl ut som att jag får avanmäla från nfks tävling iaf, tråkigt. men har ju colorado iaf. :)     gaaaaad jag vill ha ett föl, istället för sånna där hormon-känslor man får att man vill ha barn, så får jag att jag vill ha ett föl. jag vill dock inte föda det. jag vill att tosca ska föda det. men hon är ju för gammal och yadayada :(  om jag inte kan få fram att hon har fått föl innan hon kom till sverige som femåring. vill så gärna ha ett litet tosca föööl hhihi jfnaskl nasdfn ..fyfan va läskig jag är. men ah.

nae nu måste jag hitta nått billigt ställe att skicka efter glukosamin till tosca.




bra skit.


puss

Kommentarer
Postat av: Louise

U2 eeeee bra skit ja.

2009-04-04 @ 19:47:17
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0