i can't help myself

jag har ont i min jävla mage! hatar min mage, jävla magkatarr helvete. får ont hela tiden och nae den är konstig.

bästa scrubs assåååååååååå, sitter och kollar lite. sjukt skönt att inte behöva göra nånting på hela eftermiddagen ..det behövs lite ledig tid ibland. men jag borde ju ha suttit och pluggat hela eftermiddagen ..får lite ångest över det faktiskt. är så jävla förbannad på jävla blackbook också! har inte fått mina grejjer än! det är tre veckor sen (elva arbetsdagar) jag beställde, och har betalat i förskott och allting (pappa betala, men får sjukt dåligt samvete att han slänger bort pengar). skulle ta 4-7 dagar. vi har  mailat och allt för flera dagar sen, men inget svar? ändå verkar det ju vara seriöst ..vet massa människor som har köpt därifrån och är nöjda? pappa har iallafall luskat ut numret till honom och så, så nu jävlar. hoppas människan har en förklaring iallafall.

nä, nu ska jag typ ..göra ingenting. hejjjjjjjj


miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0