fint väder ..ja.

jag är en trött människa ..känns som om jag tjatar över att jag är trött jämt, men det är jag ju så aaa. har varit på en trevlig fika med josse nyss, vi har alltid mkt att prata om eftersom vi ses typ högst en gång varannan månad :|

nu kollar jag på bästa house, men jag håller på att svimma när det är en tjej som typ tar blodprov på sig själv, wäää. apropå ta blodprov på sig själv så kommer jag ihåg när emma utropa i matsalen "OJ, jag tror jag råka ta blodprov på mig själv!!"   hahahehe, det var kul.

praktik imorrn, så ni era stackare får vänta ända till torsdag att höra från mig, om äns det ..för då är det ju valborg ja. valborg är en överskattad högtid!   nae nu måste jag försöka komma ihåg hur man gör en andragradsekvation ..kommer kugga sjukt mkt på provet imorrn ..ajaj. nationella med, ushush :(

nu måste jag dricka mjölk och sen byta om och lägga mig i sängen :)     

HEJ!


saknar kroatien.

Kommentarer
Postat av: nina.

det är typ den enda bilden han ser bra ut på! :D hahaha.

okej, fan vad synd. jag ska jobba i slutet av sommaren, för jag ska iväg i början typ. hoppas du får det :) se till att jobba vecka 29-33 ;)

2009-04-29 @ 09:20:20
URL: http://njoseefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0