äckligt sjuk.

jag är så fucking förskyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyld, helvete. är ännu värre nu än förut ju! kul då. kul kul.   och föresten kommer jag skämma ut mig på måndag, om inte colorado bestämmer sig för att vara arbetsvillig. vilket händer typ en gång om året. wäääöh HATAR känslar att rida in på banan och känna att hästen dör under en typ :|   ush.  synd också att jag inte kommer ta med mig tosca nu, det skulle göra mig på bra humör om det gick dåligt med colorado. för henne kan man inte bli arg på ibland. men iallafall, hon är stel i sitt högra bakknä igen så ska bara skritta nu i nåra veckor och ge henne glucomax och se om det hjälper ..hoppas :(

nä nu borde min farfar ta och komma snart tycker jag och jag är sugen på GLASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0