19:48

kom hem från min häst nyss va. idag var hon trött, antagligen för att hon var helt jävla puckad igår.  idag red jag tamara på hg, hon var arg och helt löddrig efter bara uppvärmningen hehe. stel som en planka är hon, och dessutom var hon sjukt brunstig, men hon var duktig i slutet. sen upp på colorado, det gick SKIT idag. men det fick det väl göra, inte suttit på han på 1½ vecka. och sen ut till tosca ja.

borde plugga, jävla hemtenta asså! blir att sitta på nätterna i helgen typ. imorrn är det nationellt prov i fucking engelska va. kommer äga sönder alla :s    ..nae. det. kommer. jag. inte. hej. nu ska jag duscha och äta pannkakor, samtidigt :) nej nu ljög jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0