15:14

hemmaaaa. upp sex imorse. dom strula ju med mammas starttid, hon hade fått preliminär halv ett i torsdags. men sen igår när mamma skulle kolla så red hon halv tio :|  okej att den innan var preliminär liksom, men tre timmar? hehe.  så det var ju bara att gå upp imorse.  för mamma gick det väl helt ok ..han blev seg och krulla ihop sig när han kom in, släpa bakbenen efter sig typ. mamma skulle ha kickat till han i sidan nåra gånger, men det gjorde hon ju inte.  jennifer blev placerad med både wendy och VIRUS (!!) i LC:2.  resten av folket gick det helt okej för. marie var ju där med verner och (fläsk-)nelly också, och dom skötte sig hyfsat.

sally kunde ta tosca idag, skööönt. jobbar imorrn, vill ju bara sova nångång i mitt liv ..men det får jag aaaaaldrig. funderar på att ta en sovmorgon på torsdag om jag har hunnit färdigt med datakunskapsuppgiften. ska ju rida klockan ett på nfk med nåra då, så då känns det jobbigt att gå till skolan halv nio. om jag redan är klar med allt typ. då är jag fan värd det!!

måste bort på middag med familjen ikväll. kanske blir en fika med celia senare ikväll?

nae nu måste jag hoppa in i duschen, sen lägga mig i sängen en stund :)   hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0